top of page

Vášeň zvaná diář

To, že miluji papír obecně a doma mi police přetýkají různými designovými sešity, diáři a zápisníky, ví už o mě hodně lidí. O diářích konkrétně bych si mohla povídat hodiny a stejně tak strávit hodiny a dny jejich vylepšováním. Není to tak dlouho, co jsem při brouzdání po internetu narazila na e-shop s krásným názvem Papero amo a objevila tak novou vášeň, kterou je project life. Hned se u mě objevilo krásné velké album a spousta project life kartiček a dalších pomůcek. Měla jsem také možnost zajít si na kurz věnovaný začátkům project life a tak poznat stejné nadšence pro papír jako jsem já. O tom ale třeba někdy jindy, protože můj um v této oblasti je opravdu v počátcích. Krom kitů k project life prodávají holky také předplatné na kity k vašim diářům. Každý měsíc tak obdržíte balíček s nejrůznějšími vychytávkami pro váš diář. Na zkoušku jsem musela hned jeden objednat a myslím, že nezůstanu pouze u jednoho.

Ale vezmu to tedy hezky od začátku. Můj zatím nejkrásnější a nejobsáhlejší diář jsem dostala k Vánocům od mého muže. Objednával ho tehdy z Ameriky, takže letěl přes půl světa, vybral si své CLO i daně a přistál mi pod stromečkem. Měla jsem a stále z něj mám obrovskou radost. Diář je značky Kikki K. (opravdu překrásné věci pro všechny papíromaniaky jako jsem já) vybrala jsem si největší velikost v mintové barvě se zlatým kováním.


Ano, byla to láska na první pohled. Diář je opravdu veliký (náplň odpovídá velikosti A5) a tak si ho do malé kabelky jen tak nezabalíte, ale na pracovním stole v kanceláři s ním parádu určitě uděláte. Krom toho je v něm opravdu spousta místa nejen na plánování, ale také na poznámky, nápady, náčrty a třeba i recepty. Můžete si tak z něj udělat svého vševědoucího pomocníka.

Planner přišel se základní náplní, rozdělovači, nálepkami na rozdělovače a přípomínkovými nálepkami. Obsahuje praktickou klopu, kam můžete uschovat cokoliv budete potřebovat vždy po ruce.

Diář není datovaný a proto jsem si letos objednávala novou opět nedatovanou týdenní náplň, tentokrát z Ali express. Balíček přišel za pár týdnů a náplň vypadá sympaticky.

Zlaté doplňky a washi pásky jsem nakoupila v již zmíněném e-shopu Papero amo. Krásně ladí ke zlatému kování samotného diáře. Další báječnou věc pro tento rok, kterou jsem objednávala opět z Ali express jsou nové rozdělovače, jak jinak než se zlatými prvky. Ano - vše musí ladit a být příjemné pro oko. Pro nákupy z Ali express většinou platí za málo peněz vcelku hodně muziky, alespoň co se papírenského zboží týká. Rozdělovače se vydařily a můj diář je pro tento rok doladěn.

Kdykoli svůj diář otevřu, mám z něj radost. Někdy ho otevírám aniž bych měla v plánu do něj něco zapisovat, jdu se prostě jen pokochat. Ano a tady už se dá opravdu mluvit o diářové mánii. Ovšem kdo je na tom podobně jako já, ten tento článek určitě chápe. Přeji všem dostatek času na vaše kreativní plánování a diář přesně podle svého gusta :).

Mějte se krásně!

H.

bottom of page