top of page

Naši zimní oblíbenci v šatníku

Dnešní článek bude tak trochu fušovat do módy. V zimě je pro mě často složité oblékat se hezky a trochu elegantně když venku mrzne až praští a člověk by buď nejraději zůstal doma uplně nebo se obalil do péřové megabundy a na nohou se pochlubil nejlépe pohorkama nebo sněhulema. Inu ne vždycky to tak jde a tak jsem se rozhodla pořídit sobě i Vikince nějaké hezké kousky do šatníku vhodné i do zimního období. Musím se přiznat, že co se Vika narodila, kupuji oblečení hlavně jí. Je to všechno tak roztomilé a je to v menším prostě mnohem větší zábava asi hlavně proto, že si to nemusíme zkoušet. Třeba vás naším fashionbookem také inspirujeme a oceníte tipy na teplé kousky do mrazivého počasí.

Viky fashionbook:

Punktíkované teplé šatičky pod které se vejde krásně i bodýčko s dlouhým rukávem. Vikča s nima udělala parádu u babičky a dědy o vánocích. Šatičky jsou z H&M. Skřítčí čepka je zakoupená přes internet z eshopu littlepeople.cz

Teplé tučňáčí capáčky jsou z H&M. Jsou vtipné a ještě Vikče hřejí nožičky v kočárku nebo autosedačce.

Kabátek s kapucou jako pro červenou karkulku. Je podšitý fleecem, takže krásně hřeje a ještě dělá parádu. Kabátek je značky Next.

Hlavně hlavičku v teple a bambulky kam se podíváš. Pudrová chlupatá čepička je z Primarku a je podšítá fleecem. Druhá pletená s bambulkami je značky GAP. Obě sedí Vice parádně a jsou na ní prostě k sežrání.


Mámin fashionbook:

Já jsem milovníkem klasické černé barvy, včech odstínů šedé a sem tam rozjasním šatník záživější barvou. Proto u mě najdete převážně kousky v černé barvě. Má to tu výhodu, že se černá hodí ke všemu a nemusí se tak dlouho přemýšlet nad kombinací barev.

Hlavně pohodlí! V zimě je pro mě důležité cítit se pohodlně a proto u mě vítězí vždy boty bez podpatku. Tyto se zlatými cvočky jsem ulovila ve slevě v Zaře.

Oblíbená malá černá kabelka mě sice nezahřeje, ale líbí se mi její tvar a nosím jí poslední dobou hodně často. Hodí se na kratší cesty a i když se zdá malá, vejde se do ní to nejnutnější.

Úžasný velbloudí kabát s velkým límcem ochrání před každým mrazivým větrem. Tento kousek je ze Zary a je mým v poslední době nejoblíbenějším.

Huňatá měkoučká šála je do mrazu ideálním společníkem. Kdo by je nemiloval? Tato moje krasavice v šedo-lososové kombinaci je z Aliexpress.

A jaké jsou vaše tipy ze šatníku do zimního počasí?

Mějte se krásně!

bottom of page